REGULAMIN WIZYT
&1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania
z usług świadczonych w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY ul. Marcina Borelowskiego- Lelewela 9/3, 30-108 Kraków zwanego dalej „Salonem”. - Salon świadczy Usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-20:00- według ustalonego wcześniej grafiku oraz wybrane soboty, w godzinach od 8:00 do 15:00- według ustalonego wcześniej grafiku.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
- Regulamin stanowi umowę na świadczenie usług. Zarezerwowanie terminu na zabieg w Salonie jest jednoznacznej z zaakceptowaniem regulaminu Salonu.
- Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
&2
Definicje
- Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do
czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi. - Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
- Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
- Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz
Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt. - Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca – oznacza:
Monika Tukałło prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY, pod adresem UL. Marcina Borelowskiego- Lelewela 9/3, 30-108 Kraków, NIP: 5130067672, REGON: 360485369, zgodnie
z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: gabinet@kosmetologia-monalisa.pl, numer telefonu: 696 496 162.
&3
Klienci
- Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
- Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy
o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
&4
Świadczone usługi
- Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług na stronie internetowej https://kosmetologwkrakowie.pl/ oraz na portalu rezerwacyjnym monikatukallo.booksy.com oraz w Salonie.
- Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
- Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
- W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
&5
Rezerwacja wizyt
- Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty stacjonarnie, telefonicznie i online.
- Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 20 % ceny Zabiegu.
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 72 h przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
- Gdy w dniu zbiegu okaże się, że klientka ma przeciwwskazanie do wykonania zabiegu również uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
- Salon dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie, szkolenie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
- W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
&6
Spóźnienia
- W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu,
w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów. - O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Salonu telefonicznie z wyprzedzeniem.
- Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
- W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w 5 ust. 3.
- Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.
&7
Płatności
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
- Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie.
- W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
- Płatność gotówką w kasie,
- Płatność kartą płatniczą,
- Wcześniejsza płatność przelewem,
- Płatność mobilna za pośrednictwem systemu booksy.
- Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.
&8
Standardy pracy Salonu
- Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych
i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi. - Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
- Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
&9
Obowiązki Usługodawcy
- Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
- przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
- w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwskazań
do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych, - do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
- do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.
&10
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu
w Salonie w dowolnej formie. - Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
&11
Dane osobowe
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.
&12
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie. - Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
- Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie. - Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 01.08.2023 r.
Regulamin Karty Stałego Klienta
- Karta Stałego Klienta jest kartą imienną i może otrzymać ją każdy, kto skorzysta z zabiegów w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY.
- Użytkownikiem Karty jest osoba, której imię i nazwisko widnieje na karcie.
- Karty nie można sprzedać, wypożyczyć lub oddać innej osobie.
- Posiadacz Karty, w momencie posługiwania się nią, może zostać poproszony o okazanie dowodu tożsamości.
- Salon Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY ma prawo do odmowy wydania Karty, w przypadku nie spełnienia wymogów zawartych w Regulaminie.
- Kartę należy okazywać na koniec każdej wizyty w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY w celu uaktualnienia.
- Klient akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie w momencie odbioru Karty.
- Otrzymanie i korzystanie z Karty jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu znajdującego się na stronie www.kosmetologwkrakowie.pl.
- Posiadacz Karty ma prawo wyboru korzystniejszej dla niego formy zapłaty.
- Karta Stałego Klienta jest własnością Salonu Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY.
- Na Karcie Stałego klienta naklejane są naklejki z logo Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY.
- Naklejki rabatowe na Karcie otrzymuje się przy wizycie za kwotę minimum 50 zł.
- Po uzyskaniu 5 naklejek z logiem Salonu Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY właściciel Karty może skorzystać z rabatu 15 % na kolejny wybrany zabieg.
- Po uzyskaniu 10 naklejkami z logiem Salonu Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY właściciel Karty może skorzystać z rabatu 40 % na kolejny wybrany zabieg.
- Klient sam decyduje czy chce wykorzystać Kartę z 5 naklejkami z 15 % zniżką czy zbierać naklejki dalej aby uzyskać 40 % zniżki.
- Po wykorzystaniu Karty 15 % lub 40 % klient otrzymuje nową Kartę Stałego Klient.
- Kartę Stałego Klienta nie można wykorzystać na usługi w promocyjnych cenach, które w chwili chęci wykorzystania Karty są dostępne w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY.
- Zniżki i promocje skierowane do posiadaczy Karty, nie łączą się z innymi promocjami, pakietami, bonami podarunkowymi i obniżkami okazjonalnymi skierowanymi do ogółu klientów.
- Każde 5 naklejek uprawnia do 15% zniżki lub 10 naklejek uprawnia do 40 % zniżki na dowolnie wybraną usługę w Salonie Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY (nie dotyczy zabiegów makijażu permanentnego).
- Zniżka Karty Stałego Klienta nie obejmuje zakupu kosmetyków.
- Naklejki na Karcie Stałego Klienta można zbierać bezterminowo.
- Wykorzystanie zniżki po uzbieraniu 5 lub 10 naklejek obowiązuje 3 miesiące od otrzymania ostatniej piątej lub dziesiątej naklejki.
- Treść regulaminu jest udostępniana w recepcji oraz na stronie internetowej www.kosmetologwkrakowie.pl
- Salon Monika Tukałło KOSMETOLOGIA I MAKIJAŻ PERMANENTNY zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie “Karty Stałego Klienta”.
- Do zmiany regulaminu wystarczy jego ogłoszenie na stronie www.kosmetologwkrakowie.pl.
- Za termin zmian należy przyjąć termin opublikowania nowej wersji regulaminu na stronie www.kosmetologwkrakowie.pl
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.05.2024 r.